دانلود نرم افزار Maud

آموزش دانلود نرم افزار Maud

دانلود نرم افزار Maud | نرم افزار Maud یک نرم افزار رایگان هست که برای آنالیز کمی الگوهای XRD طراحی شده و چند سالی هست که در سراسر جهان مورد توجه و استقبال قرار گرفته . اساس آنالیز نرم افزار Maud استفاده از روش ریتولد هست. در ادامه نحوه دانلود این نرم افزار را توضیح خواهیم داد.

آموزش دانلود نرم افزار Maud

برای دانلود نرم افزار Maud می تونید روی لینک (سایت Maud) کلیک کنید و از منوی بالا وارد بخش دانلود (Download) شوید.

آموزش دانلود نرم افزار Maud
آموزش دانلود نرم افزار Maud

در این پنجره جدولی مشاهده خواهید کرد که با توجه به نوع سیستم عامل کامپیوتر تون می تونید نسخه‌ی مورد نظر رو دانلود کنید. چون سیستم من 64 بیتی هست، نسخه ی 64 بیتی رو دانلود کردم. همچنین من ستون Downloads Complete رو انتخاب کردم که در ادامه میگم برای چی ……

آموزش دانلود نرم افزار Maud
آموزش دانلود نرم افزار Maud

از اونجایی که نرم افزار Maud با زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده، حتما باید Java Runtime Environment  (به صورت مخفف JRE) روی سیستم شما نصب باشه. و البته باید JRE با نرم افزار Maud همخوانی داشته باشه. پس برای اینکه درگیر این مورد نشید و نیاز به دانلود و نصب JRE نداشته باشید، می تونید از نسخه‌ی کامل نرم افزار Maud استفاده کنید. در نسخه‌ی کامل JRE تعبیه شده و نیاز به دانلود و نصب نداره.

آموزش روش ریتولد با نرم افزار Maud | سایت یونیکا
آموزش روش ریتولد با نرم افزار Maud | سایت یونیکا

محمد زندی

محمد علی زندی هستم، دانش آموخته در رشته مهندسی مواد. اطلاعات کمی دارم ولی تا اونجایی که زمان بهم اجازه بده، دانسته هام رو اینجا میذارم. امیدوارم یونیکا رو خونه ی خودتون بدونید و از بودن در این خونه لذت ببرید.


مقاله‌های من (80)محصولات من (10)

2 نظر برای آموزش دانلود نرم افزار Maud ثبت شده

  1. سلام
    وقت شما بخیر
    من نمودار پراش ایکس ری (شدت بر حسب زاویه) رو دارم. می خواستم بدونم با چه نرم افزاری می تونم STRUCTURE FACTOR رو حساب کنم؟ و همین طور در مورد تبدیل به pair distribution function (PDF)?
    ممنون می شم راهنمایی نمایید.
    با تشکر

  2. سلام.من دنبال نسخه ای از برنامه هستم که روی سیستم 32 بیتی اجرا بشه ولی متاسفانه پیدا نمیکنم.میشه به من کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

پر کردن تمام موارد زیر الزامیست