وقتی نسخه ای از نرم افزار اکسپرت را از روی کامپیوتر خود حذف می کنید و نسخه دیگری از نرم افزار XPert Highscore را نصب میکنید با یک خطا مواجه می شوید. برای رفع خطای نرم افزار XPert در هنگام اجرا این مقاله را به دقت مطالعه کنید.
معمولا این خطا وقتی نمایش داده می شود که نسخه بالاتری از نرم افزار XPert را پاک کرده باشید و بعد نسخه قدیمی تر از این نرم افزار را نصب کنید. در ادامه رفع خطای نرم افزار XPert در هنگام اجرا آموزش داده شده است.
رفع خطای نرم افزار XPert
برای رفع این خطا تمام نسخه های نرم افزار XPert را از روی کامپیوتر خود حذف یا Uninstall کنید و در مرحله بعد باید وارد ریجستری ویندوز شوید و آثار نرم افزار XPert رو از ریجستری حذف کنید. برای اینکار دگمه ویندوز + R را از روی کیبورد فشار دهید تا پنجرهی Run باز شود. در پنجره Run، عبارت regedit را تایپ کنید و روی OK کلید کنید (یا کلید Enter را از روی صفحه کلید فشار دهید) تا وارد ریجستری ویندوز شوید.
هشدار: هیچ آیتمی را در محیط ریجستری دستکاری نکنید چون ممکن هست نرم افزارها و یا ویندوز شما آسیب جدی ببیند باعث از کار افتادگی بخش هایی از ویندوز شما شود.
در پنجره ی ریجستری شاخه ی HKEY_CURRENT_USER را باز کنید و از زیر شاخه های آن گزینه Software را انتخاب کنید. در زیر شاخه های Software گزینه ی PANalytical را پیدا کنید و روی آن کلیک راست کنید و DELETE را انتخاب کنید. با این کار آثار نرم افزار XPert از ریجستری پاک میشن و همه چیز آماده می شود تا نسخه قدیمی تر را روی ویندوز نصب کنید.
سلام. من یه مشکلی پیدا کردم و این اینکه بعد از لضلفه کردن دیتا بیس به برنامه وقتی میخام یه نتیجه رو آنالیز کنم این پیام میاد. could not import file. لزفا راهنماییم کنید. ممنون
سلام دوست عزیز. کدام دیتابیس رو نصب کردید؟
سلام، وقتتون بخیر
همه این کارایی که فرمودین رو انجام دادم ولی باز هم مجدد که میخوام نصب میکنم ارور میده، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
سلام وقتتون بخیر. احتمالا خطای شما مربوط به موردی نیست که آموزش دادم و مشکل شما کلا چیز دیگه ای هست