آموزش نرم افزار متلب

آموزش مقدماتی متلب

با سلام خدمت تمام دوستان گرامی، امروز یه آموزش به نام آموزش مقدماتی متلب براتون آماده کردم. این آموزش بسیار بسیار مقدماتی هست، برای کسانی که با نرم افزار متلب هیچ آشنایی ندارن. این آموزش رو فقط به این خاطر توی سایت قرار دادم تا افراد مبتدی، آموزش های بعدی نرم افزار متلب رو که قراره توی سایت قرار بدم متوجه بشن. اگر با متلب آشنایی دارید، نگاه کردن این آموزش فقط وقت تلف کردنه :)

آموزش مقدماتی متلب

آموزش مقدماتی متلب
آموزش مقدماتی متلب

نرم افزار متلب یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای مهندسان هست که باهاش کارهای تحلیلی و شبیه سازی و … انجام میدن. شاید خیلی از دانشجو ها، خصوصا دانشجو های مواد، در سال های اول ورود به دانشگاه با این نرم افزار آشنایی نداشته باشن و ندونن که این نرم افزار چه کاربرد هایی داره. بخاطر همین من براتون چند تا آموزش کاربردی از این نرم افزار قرار میدم، تا به صورت خیلی ساده ببینید این نرم افزار چه کار بردهایی می تونه داشته باشه فعلا اولین آموزش که خیلی مقدماتی هست رو براتون قرار میدم.

تو این آموزش نحوه تعریف متغیر، آشنایی با پالت های مختلف، آشنایی با محیط m File یا همون script و معرفی چند تا تابع مثل تابع خواندن و نمایش دادن تصاویر آشنا می شید. در کل اگر چیزی از متلب نمی دونید، این آموزش یک دید کلی بهتون میده البته توجه کنید که تو این آموزش قابلیت های بیشمار نرم افزار متلب رو معرفی نکردم، بلکه فقط پیشنیاز ها برای آموزش های بعدی توی این ویدئو قرار داده شده.

توجه: برای دیدن این ویدئو آموزشی، باید نرم افزار Adobe Flash Player مخصوص به مرورگر تون، روی سیستم عامل تون نصب باشه.

————————————————-

دانلود ویدئوی آموزش مقدماتی متلب

————————————————-

برای دیدن قسمت های بعدی نرم افزار متلب اینجا کلیک کنید

 

محمد زندی

محمد علی زندی هستم، دانش آموخته در رشته مهندسی مواد. اطلاعات کمی دارم ولی تا اونجایی که زمان بهم اجازه بده، دانسته هام رو اینجا میذارم. امیدوارم یونیکا رو خونه ی خودتون بدونید و از بودن در این خونه لذت ببرید.


مقاله‌های من (80)محصولات من (10)