دانلود دیتابیس COD | سایت یونیکا

دانلود دیتابیس COD برای XPert

دانلود دیتابیس COD آخرین نسخه مربوط به سال | در اینجا مقاله، آخرین نسخه دیتابیس رایگان COD که قابل نصب بر روی XPert V3 هست رو برای شما قرار دادیم.

اگر بخواهیم مقایسه‌ی بین دیتابیس های COD و PDF2 داشته باشیم می تونیم به مهمترین مورد، یعنی تعداد ماده های معدنی اشاره کنیم. مواد معدنی موجود در دیتابیس PDF2 حدودا 3 برابردیتابیس COD هست.

اطلاعات دیتابیس کامل COD

حجم فایل های دانلودی: 2.7 گیگابایت (شامل سه فایل با حجم های 950+950+807 مگابایت)

حجم دیتابیس: 2.7 گیگابایت (شامل سه فایل با حجم های 950+950+807 مگابایت)

آخرین به‌روزرسانی: Jun-2017

فرمت: RAR

هزینه: رایگان

تعداد مواد: 290276

محتویات: Organic، Inorganic ، Cement


محمد زندی

محمد علی زندی هستم، دانش آموخته در رشته مهندسی مواد. اطلاعات کمی دارم ولی تا اونجایی که زمان بهم اجازه بده، دانسته هام رو اینجا میذارم. امیدوارم یونیکا رو خونه ی خودتون بدونید و از بودن در این خونه لذت ببرید.


مقاله‌های من (80)محصولات من (10)

25 نظر برای دانلود دیتابیس COD برای XPert ثبت شده

  1. سلام، COD که شما گذاشته اید مربوط به اکتبر 2014 است و آخرین نسخه ای است که مخصوص 3.0e است.
    در مورد نسخه 2016 کاملا قابل استفاده برای 3.0e است، ولی خطایی در هنگام بازکردن تکی پترن ها مشاهده می شود که مشکلی ایجاد نمی کند.

  2. سلام. از روشی که اموزش دادید برای افزودن دیتا بیس cod استفاده کردم. اما add نمیشه

  3. سلام فایل دانلود نمیشه و صفحه ی دانلود باز نمیشه. و همچنین در مورد فایل های rd باید چکار کنیم؟

  4. سلام من قبلا PDF2 را خردیداری و نصب کردم آیا میتونم DOC رو هم نصب کنم؟

  5. سلام آقای زندی
    ممنون از آموزش های خوبتون
    توی این سایت
    http://www.crystallography.net/cod/archives/2020/PANalytical/
    دیتابیس های جدید تر که برای سال 2020 هستش قرار دادند و می خواستم ازتون بپرسم با نرم افزار ورژن 3 کار می کنه یا نه؟ چون حجمش هم زیاده می خواستم مطمئن بشم که کار می کنن بعد دانلود کنم
    اگر میشه تو سایتتون ورژن جدیدشو بذارین
    و اینکه نسخه جدیدتر نرم افزار اکسپرت رو امکانش هست در سایت بگذارید
    ممنون
    و

    1. سلام دوست عزیز. خواهش میکنم. تا اونجایی که من اطلاع دارمُ خیر دیتابیس های ۲۰۲۰ رو نمی تونید در ورژن ۳ استفاده کنید. نسخه جدید نرم افزار XPert هم اگر به دستمون برسه، چشم. براتون قرار می دیم :)

  6. سلام
    در آموزش ها گفتید دیتابیس COD1028 را از سایت دانلود و نصب کنید ولی داخل سایت فقط COD2014 و COD2016 هست. از کجا میتونم COD2018 را دانلود کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر. اون دیتابیسی که در آموزش ها موجود بود، یک نسخه غیر رسمی از یک سایت چینی بود که بعد از ارائه شدن نسخه های رسمی، شرکت سازنده اعلام کرده بود برای xpert 3 نسخه COD 2014 استفاده بشه و بقیه نسخه ها قابل استفاده نیست. البته نسخه 2016 هم تست کردیم و قابل استفاده بود. الان فقط نسخه های رسمی روی سایت قابل دانلود هستن. نسخه های جدیدتر مربوط به سال 2021 و … هم موجود هست ولی ما تست نکردیم که روی اکسپرت 3 اجرا میشن یا نه! و حجم بسیار بالایی هم دارن.

    1. سلام وقتتون بخیر. لینک رو چک کردم و مشکلی وجود نداشت. با یک مرورگر دیگه دانلود کنید یا از internet download manager استفاده کنید. شاید هم مشکل از اینترنتی باشه که دارید استفاده میکنید.

      1. خیلی ممنون، درسته با ابزارهای مدیریت دانلود نتیجه داد.
        جناب زندی pdf2 2011 داره بسته آموزشی، میشه 2013 و 2014 و …رو اضافه کنم مشکلی ایجاد نمیشه.

          1. سلام جناب زندی خداقوت، بسته آموزشی عالی بود. فقط بی زحمت نحوه استفاده از RIR و چگونگی بدست آوردن درصد فازی رو برای دو یا چند فازی ها بفرمائید. خیلی ممنون.

          2. سلام وقتتون بخیر. امیدوارم که خوب باشید. خوشحالمکه از آموزش ها راضی بودید. از اونجایی که امروزه روش RIR کاربردی نیست و دیگه استفاده نمیشه، در آپدیت هایی که روی آموزش دادیم، مباحث مربوط به RIR رو مدت هاست که حذف کردیم. توی این روش، باید ماده تون رو با یک ماده استاندارد با نسبت های مشخص مخلوط کنید و به ازای هر ترکیب، یک بار تست XRD رو انجام بدید و … که داکیومنت هایی در این باره در دوره براتون قرار دادیم، این روش، هزینه بر، زمان بر و کم دقت هست و علاوه بر این تمام فازهای دیتابیس هم RIR رو مشخص نکردن. بجای روش RIR، روش ریتولد توصیه میشه.

  7. ممنونم از شما
    جناب زندی فایل کامل Maud بدون نیاز به جاوا داخل بسته آموزشی ریتولد موجوده؟

  8. سلام و احترام
    ببخشید من نرم افزار xpert ورژن دو باز کردم new را که میزنم صفحه جدید اصلا باز نمیکنه میبنده
    لطفا راهنماییم کنید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

پر کردن تمام موارد زیر الزامیست